sunnuntai 5. lokakuuta 2014

Viikko vierähti, taas

Ei oo vieläkää kuulunu viisumista mitään uutta. Tosiaa viime kerralla ne otti sormenjäljet ni mä nyt oletan että mä tosiaa saan sen viisumin mut kyl sitä silti joutuu vähä pelossa edellee elelee.
Ois taas viikonloppu ohi ja huomenna karu paluu arkee ja töihin. Mulla oli kiva viikonloppu. Perjantaina mä, Anca ja saksalaistytöt lähdettii täällä asuvien tyttöjen kanssa yökerhoon, tytöt meni tanssimaan ja me otettii muutamat oluet. Mulla oli ihan kivaa, mut jotenki tää meksikolainen baarikulttuuri ei muhun nappaa niin paljo. Ehkä se johtuu siitä, että mä en niin paljoo tykkää niitten musiikista. Tai ku ei tuu niit hyvii suomalaisii bilebiisei mitkä nostattaa mun fiiliksen aina kattoo. Ja sit mä aina oon täällä jotenki ihan supervarovainen, vaikka ei täällä kelleen mitään oo sattunu ni en sit pysty ehkä rentoutuu niin paljo. Ja toki mun parhaat bileystävät on Suomessa, ilman niitä on välillä tylsä olla baarissa. Kyllä te tiedätte, ne henkilöt, ketä tässä tarkotan ;)
Ja koska me siis otettiin talon tyttöjä mukaan, saatii tottakai lupa olla myöhempää ulkona (aiemmin kerroin että meillä on jokapäivä, myös viikonloppuina, kotiintuloaika klo 23.), ja tultiiki sit kotii klo 04.30. Ainii, mä harjottelin myös tanssimaa salsaa baarissa. Ei se oo niin vaikeeta ku milt se näyttää, mut kyl täs on viel harjottelemista. Yks meksikolainen tyttö, joka asuu samassa paikassa ku mä, lupas opettaa mua tanssii salsaa, se on siinä tosi hyvä. Ja vuoden päästä mäki oon sit tosi hyvä siinä :-D
Lauantaina mä heräsin jo klo 9 siihen ku pienimmät tytöt piti niin kovaa mekkalaa että en pystyny kunnol nukkuu, olin niin väsyny, mun päätä särki, ja sit ne vaa kilju ja itki seinän takana. Oli aika lähellä, ettei multa tippunu hiukset päästä. Päivän mä sit lepäilen, katoin leffoja, söin ja nukuin. Iltapäivällä me mentii Dianan kanssa syömää. Diana löys muutama viikko sit sellasen ihan älyttömän hyvä salaattiravintolan, jossa hinta-laatusuhde tosiaan on kohallaa. Sellanen ihan älytön salaatti, josta jaksoin syödä ehkä puolet, makso about 70 pesoo eli euroissa n. 4,10 euroa. Ei paha :-D
Mulla oli sit lauantai-iltana tarkotus lähtee viel baarii ja jäädä yöks yhen mun meksikolaisen kaverin luokse. Ja mä meninki sinne, ne oli harjottelemassa siellä sen mun kaverin bändin kanssa. Otin muutaman lasillisen kaljaa mut edellisen yön vähäiset ja katkonaiset unet koitu mun kohtaloks ja sanoin että mä jään sinne nukkumaa jos muut lähtee baariin, musta ei oo nyt seuraa. Mut ei siinä sit se mun kaveri jäi mun kanssa hengailee, seki oli aika väsyny ku oli pitkät treenit jo takana, joten oli sit kiva käydä vaan suht ajoissa nukkumaan ja tänään me herättii paljo virkeempinä.
Pikkuhiljaa mä alan tosiaa saamaa täällä uusia kavereita ja tuntuu että päivät alkaa olee paljon kiireisimpiä. Alkuu tuli oltua aika paljon myös kotona, ku ei tuntenu niin paljoo ihmisiä tai paikkoja, mut nykyää mä oon kotona aika vähän. Se on ihan kiva, että pysyy kiireisenä. Aika menee nopeesti eikä muista koti-ikävää hahah. Nyt mulla ei oo enää aikaa ees niin paljo olla himassa pänttäämässä espanjaa, enkä mä enää otakkaa siit niin suuria paineita. Mä oon huomannu että ymmärrän sitä jo sen verran, että nyt sitä alkaa vaan päivä päivältä ymmärtää enemmän. Ja ehkä se siitä lähtee sujumaan, ku ei ota liikaa paineita. Tottakai mä siis yritän sitä itsenäisesti myös kotona opiskella, mut tos ku on koko päivä tullu oltuu eka duunissa ni ei sitä aina jaksa.
Nyt on mun aika kuitenki painua nukkumaan, koska huomenna kello soi taas klo 7.00. Elämä on ihanaa! :-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti