perjantai 5. syyskuuta 2014

Ensimmäinen duuniviikko takana!

Eka työviikko on takana. Mul alkaa mennä päivä päivältä paremmin ja alan ehkä pikkuhiljaa sopeutuu tänne, ja ymmärtää jo jotain.
Tytöt on tosi kivoja, mä tuun niiden kanssa hyvin juttuun. Tietty pieni kielimuuri häiritsee mua, mut niitä se ei tunnu häiritsevän. Eikä henkilökuntaa. Ne höpöttää mulle silti espanjaa, vaikka välillä sanon että en ymmärrä. Mut siinähän mä opin ja korva tottuu kuuntelee. Mut mä oon kyl ollu ihan älyttömän väsyny joka ilta. Tänäänki päätin jäädä perjantai-illaksi ihan vaan himaan, koska mulla on kauhee päänsärky ja rankka viikko takana.
Ei niinkään se tee päivistä rankkoja, että tytöt on vilkkaita, vaan se, että mä joudun koko ajan kauheesti skarppaamaan sen espanjan kanssa. Jotenki mun aivot on ihan täynnä sitä, joten ajattelin tän illan vaa lööbailla himassa, katella salkkareita ja ehkä jotai muita suomalaisia sarjoja. Työpäivät kuluu lähinnä tyttöjä viedessä kouluun tai hakiessa kouluun. Meillä on niin eri-ikäisiä tyttöjä, että moni käy eri kouluissa. Ja tää kaupunki on ihan jätti-iso, joten välimatkat on pitkiä, esimerkiksi yhen tytön kouluun viemisee mulle menee aikaa 1,5-2 h, riippuen siitä kuinka reippaasti mä kävelen. Toki käytän bussia/metroa, mut silti sitä kävelymatkaa kertyy ihan kiitettävästi.
Mut kyl mul silti on jo ihan hirvee koti-ikävä. Mut ei ehkä enää sillä tavalla, että mä haluaisin lähteä kotiin, tai että mua itkettäis. Mä vaan fiilistelen ja muistelen kaikki hauskoi juttui mitä mulle on mun kavereitten kans tapahtunu. Tällä hetkellä kuitenki mun päässä pyörii päällimmäisenä se, koska musta tulee täti. Se voi nimittäin tapahtuu ihan minä hetkenä hyvänsä. Mä oon niin onnellinen ja ylpeä mun siskosta! <3 Se on se juttu, mikä mua eniten nyt mietityttää mut onneks siel on isot tukijoukot Suomessa, ni mä voin olla suht rauhassa täällä, tai ainaki yrittää olla.


Siinä on mun elämäni tähtityyppejä! Jäi paljon ihania ihmisiä pois, joten älkää loukkaantuko jos teistä ei oo tässä kuvaa :( korjataan asia kun mä tuun Suomeen tai te tuutte Meksikoon! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti