perjantai 12. syyskuuta 2014

Weekend, weekend

Jes, duuniviikko takana. Nyt mulla on 4 (!!!) päivää vapaata, koska maanantaina 15.9, on Mexicon itsenäisyyspäivä ja ihmiset lomailee 15. ja 16. päivän. Passaa mulle! Ei oo mitään suurempia suunnitelmia, jotkut on lähössä Pueblaan lauantaista tiistaihin, mut mä passaan tällä kertaa koska se olis vaan neljän päivän ryyppyreissu ja mä mielummin teen muuta ku dokailen nyt tällä hetkellä. Menee muuten päivät aika hukkaan eikä saa muuta sit aikaseks ku kaljaa kitattuu. Voin yrittää käyttää myös mun päiviä hyväksi ja vähän lueskella espanjaa.
Meillä oli tänää mun työpaikalla juhlat itsenäisyyspäivän kunniaksi. Tytöillä oli tanssiesitys, ne oli niin söpöjä ja ihania, mä kuvasin kyllä sen videolle, mutta en saa julkaista tytöistä kuvia tai videoita, sorry!!
Tänä iltana käytii sit mun kämppisten kanssa illalla pizzalla. Tosin mä otin vähä sellasen subin tyylisen leivän, koska en oo pizzan suurin ystävä. Ja siis mä pyysin sen ilman jalopenoja sun muita tulisia kastikkeita, ja ne siel ravintolas oli sillee et joojoo ei oo tulinen. EIPÄ. Vissii vieläki suuta polttelee. Ei vaan voi ymmärtää miks joku haluu syyä niin tulista ruokaa että suuta polttelee seuraavat 3 tuntii syömisestä. Huhhuh... Mä vaan en tosiaan oo tulisen ruuan ystävä, kyl tekis ihan sairaasti mieli päästä äitin patojen ääree, ne kyl voittaa kaikki safkat täällä.
Eipä mulla mitään kauheen ihmeellistä mainittavaa tällä hetkellä oo, duunit luistaa ihan suht hyvin ja alkaa tulee jo sellanen arkirutiini, mikä on musta kiva juttu. Sitä mä vähän olin jo kaipaillukkii. Huomenna mä nään taas Noraa, suunnitelmat vielä vähän auki mitä me puuhaillaan mutta kyllä mä sitten kerron jälkikäteen. Nii ja mennää Ancan (mun romanialaisen kollegan ja kämppiksen) kanssa huomenna kampaajalle. Pitää vähän siistiä tukkaa ni voin tehdä paremman vaikutuksen meksikolaisii miehii!


Suosittelen kuuntelemaa tän biisin. Tää on niin ihana, repeatillä soinu tää biisi aika pitkälti tän illan aikana. Darte un beso meinaa suudelmaa ;) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti