tiistai 2. syyskuuta 2014

Primero día en el trabajo!

Mun eka työpäivä oli siis tänään. Ja mä viihdyin tosi hyvin, vaikka aluks mä hermoilin ja olin jo melkee valmis luovuttamaa, mut nyt voin sanoa että kaikki meni paremmin ku hyvin!
Ensinnäki se mun työpaikan pomo on tosi ihana. Se ei kylläkään puhu englantia (ehkä muutamia sanoja ymmärtää), mutta sille se on ok, että me ollaan vielä aika aloittelijoita espanjan kanssa ja kärsivällisesti se jaksoikin meille kaiken vääntää rautalangasta. Ja mä oon huomannu että alan jo pikkuhiljaa jotain ymmärtää. En mä ehkä niinkään osaa puhua, enkä läheskää kaikkea ymmärrä, mut sentää jotain. Ja on se aika hyvin vajaassa kolmessa viikossa!
Tänään mentiin siis sinne meidän työpaikalle klo 11. Työmatka on tosi lyhyt, metrobussilla seuraava pysäkki joten bussimatka kestää ehkä sen 2 minuuttia. Tutustuttiin tyttöihin, haettiin muutama jo vähän isompi tyttö koulusta ja sit iltapäivällä me vietiin kolme pienempää tyttöä kouluun. Sit sinne talolle tuli tanssiopettaja, ja mä tottakai osallistuin tyttöjen tanssituntiin. Et ehkä mä vielä tässä samalla opin vähän salsaamaan :)
Tää tyttökoti missä me työskennellään ainakin seuraavat 2 kk, on paljon pienempi ku se, missä meidän alunperin piti työskennellä ja missä me siis asutaan. Mutta ehkä henkilökohtaisesti tää on parempi juttu, siellä pystyy paremmin tutustumaan tyttöihin ja se niiden kanssa seurustelu on paljon henkilökohtaisempaa. Ja tytöt on tosi kivoja ja reippaita, ehkä välillä vähän liiankin reippaita, mä oon ihan väsyny ku ne jaksais viel riehuu vaikka kuinka paljo.. Ja henkilökunta on tosi mukavaa. Tällä hetkellä mä oon tosi tyytyväinen! Toivottavast tää hyvä fiilis jatkuu nyt vähä pidempää, saan tästä myös enemmän energiaa jatkaa espanjan opiskelua.
Täällä on nyt parina iltana ollu aika hurjii ukkosmyrskyjä. Tänää ku oltiin tulossa töistä kotiin, ni kastuttii ihan kunnolla. Pitää käydä ostamassa sateenvarjo heti ku ehtii. Ja tosiaa nää Mexico Cityn ukkoset ei oo ihan samaa luokkaa ku Suomessa, vaikka viime kesänä kyllä sielläki oli aika hurjii myrskyi. Mut onneks mä en pelkää ukkosta.
Nyt mun täytyy lopettaa, on vielä pyykit pesemättä ja tiskit tiskaamatta, sit mä meenki nukkumaa että huomenna taas pirteänä lähden töihin! Buenas noches! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti