perjantai 29. elokuuta 2014

Feeling better

Nonii.. Me ei siis tänään muutettu yhtään mihinkään. Vaikka me koko päivä elettiin siinä uskossa, että me muutetaan joten siis siivottiin ja pakattiin kaikki tavarat. Ja ootettiin että meitä tullaan hakemaan, Laura, Siijuven kordinaattori ilmoitti meille aiemmin että tulee klo 16. No se tuli 17.30, aika tyypillinen meksikolainen aika saapua paikalle. Mäki muuten alan tekee sitä et jos sovitaa että mä oon jossain paikalla klo 15, tuun paikalle 16.30, ni vältyn puolentoistatunnin venaamiselta.
Noh, me sit juteltiin näiden pomojen kanssa, ja sovittiin että 2 kk työskennellään siellä toisessa talossa, koska ne tarvii siellä enemmän apua ku täällä. Käydään siellä töissä, mutta asutaan edelleen samassa paikassa, koska siellä toisessa talossa ei ollu vapaita tyhjiä huoneita. Matkaa sinne on bussilla n. 5 minuuttia, joten ei oo kovin suuri rasite. Sen suuremmin en mun työnkuvasta ja siitä talosta tiedä, muuta kun että se on aika paljon pienempi ku tämä ja siellä tytöt on vähän vanhempia.
Mut voin mä kertoa, et kyl se vähän nakersi, kun oltiin pakattu ihan turhaa. Illalla menin vielä espanjan tunneilla, ja kun tulin kotiin joskus 22.30, oli kiva alottaa laukkujen uudelleen purkaminen...toivottavasti ei ihan hetkee tarvii taas muuttaa, koska muuten mä kohta sanon et seuraava osote mihin mä muutan on Suomi. Kyl se syö vähän ihmistä ku jatkuvasti pitää roudaa kamoi ees taas ja vaihdella majoitusta jatkuvasti. Tiedänpähän ainaki että reppureissu -elämä ei oo mua varten.
Mut noin niiku muuten mä alan ehkä pikkuhiljaa taas piristyy. Koti-ikävä helpottaa (hetkeksi) ja mä yritän taas keskittyä espanjan opiskeluu. Nii ja meillä on lauantaina welcome partyt, joten niitäki odotan innolla.
Eilen olin muuten ehkä yhes maailman mageimmassa baarissa. Se oli sellasen tornin ylimmässä kerroksessa, oisko se nyt sit ehkä 42. tai 43. kerros. Enkä siis ollu siellä juopottelemassa, mulla oli vielä tän baarireissun jälkee espanjan tunnit (oli ihan pakko selventää, varsinki iskä varmaan heti ajattelee et mä vaan dokailin siellä..hehheh). Mut se oli hieno mesta, jos joskus joku on tulossa Mexico Cityyn, suosittelen käymään. Siellä on myös ihan ruokapuoli, mistä varmaan saa hyvää ruokaa. Mä tosin en tällä kertaa testannu mut ehkä ens kerralla sitte. Laitan kuvia myöhemmin, tällä hetkellä nettiyhteys on niin heikko, että en jaksa vuotta venailla että ne kuvat tulee. Menen nukkumaan, buenas noches muruset!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti