maanantai 25. elokuuta 2014

Un día en dos parques

Eilen meillä piti olla se jooga tunti, mutta tyylikkäästi myöhästyttiin, koska me muistettiin että meidän pitää olla Coyoacanissa 11.45, mut meidän oliski pitäny olla siel 10.45. Noh, ei se niin vakavaa ollu.. Me sit muuten kateltiin sitä puistoa Dianan kanssa ja mä tein tuttavuutta oravien kanssa. Ne oli tosi kesyjä, varmaa tottunu et ihmiset ruokkii niitä. Harmi ku mulla ei ollu antaa niille mitään, jos vielä joskus meen samaisee puistoo, ni sit varmasti otan pähkinöitä mukaan. Claudia (se meidän espanjan opettaja) kyl sano, et niille ei kannata antaa ruokaa, koska muuten niist ei pääse eroon. 



Kun se joogatunti loppu, ja muut (ajoissa paikalla olleet) tuli pois sieltä, me lähdettiiki jo syömää. Ja vihdoinki me mentii sellasee paikkaa, mistä sai tilattua salaatteja. Tääl on toisinaan aika vaikee löytää sellast paikkaa missä olis salaatteja, tosi paljon on jokapuolella kaikkee tortilla juttui yms. ja ku mä en niistä välitä. Muutenki pakko vähän kattoo mitä syö, ku mulla on ollu maha aika kipee tosta meksikolaisesta safkasta. Ruisleipä tekis aika hyvää, mut sitä täältä ei löydä... 
Syömisen jälkee meidän oli tarkotus mennä museoo, mut sinne oli varmaa 600 metrin jono, joten päätettiin skippaa museo ja mentii toiseen puistoon mikä sijaitsi vielä enemmän etelä-Mexico Cityssä. Mä nyt en vaa tän paikan nimee muista enää, yritin googlettaa mut en löytäny tätä puistoa. Oli tosi siisti paikka, siellä olis kans ollu museo mut meillä ei oikee ollu aikaa käydä siellä, koska ne sulki klo 17 ja me oltiin paikalla n. klo 16. 






Oon huomannu että päivisin täällä aina paistaa aurinko ja on tosi lämmintä, mut sitte joskus klo 18 jälkeen illalla alkaa aina satamaan. Niiku eilenki, ja se ei ollu mikää ihan pikkusade. Jyrisi, salamoi, vettä tuli kaatamalla ja täällä tuli myös rakeita. Tietenki siihe aikaa me oltiin just menossa kotiin, ei ollu takkia eikä sateenvarjoa...



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti