torstai 14. elokuuta 2014

Perillä!

Jes, tänää aamulla klo 04.25 kone laskeutui (puol tuntia etuajassakii vielä). Lentomatka oli pitkä ja uuvuttava, Madridista kesti n. 12 h Mexico Cityyn. Sain nukuttua pätkittäin, mut heräsin aina jossain vaiheessa ku oli niskat jumissa tai peppu puutunu.
Tullista päästii ihan kivasti läpi, ei jouduttu sen tarkempaa syynii. Ja matkatavarat oli tallella, sitä pelkäsin ehkä kaikista eniten et mun laukku katoaa.
Laura, joka toimii Mexico Cityssä Siijuven kordinaattorina, tuli veljensä kanssa hakemaan meitä. Mä ja Nora tultiin Lauran ja Hectorin luokse väliaikaismajoitukseen ja Ulrika jatko suoraan jo Pueblaan. Huomenna me sitte lähdetään Noran kanssa bussilla Pueblaan, jossa meillä on viikonlopun kestävä ''valmennusleiri'', jossa on myös muut Mexicoon tulleet vapaaehtoistyöntekijät.
On ollu kieltämättä väsyny olo matkustamisesta. Ja kello on paikallista aikaa 17:00, ku Suomessa kello on jo 01:00 yöllä, joten oikeesti mä olisin tähän aikaa jo nukkumassa... Pari päivää varmaan vie että tottuu tähän aikaeroon.
Ens viikolla mulla alkaa espanjan kielen tunnit. Käyn ensiksi vaan tunneilla ja aloitan mun työt vasta kun oon käyny riittävän määrän oppitunteja. Mä en malta oottaa, että pääsisin jo niille tunneille, oon ihan intoa täynnä että pääsen opettelee uutta kieltä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti